wtorek, 12 czerwca 2012

KURWA SPIERDALAĆ

moje życie to jedno wielkie gówno ... mogło by nim nie być ? proszę was z moim szczęściem ? mnie zawsze hejtują w sumie powinnam mieć to w dupie ale jestem nieśmiała i dobijają mnie te setki spojrzeń na korytarzu -.-
popełniłam błąd kurde przeprosiłam czego chcesz więcej ?
albo moja koleżanka ta co wam o niej mówiłam cały czas mnie obgduje
lol wiem że to czytasz -.-
teraz wszyscy wiedzą o tym że mi sie podoba ...
i chuj mam na to wyjebane bo mam go za sobą (I'm over U !!!) mam nadzieję że to przeczyta ta cała zgraja hejterów z forma
dziękuję skończyłam
wiem że może troche ostro ale musiałam komuś to wykrzyczeć -.-

poniedziałek, 14 maja 2012

coś się święci i tego się boję ...

Boję się wielu rzeczy choć ostatnio jestem wręcz przerażona . Dlaczego ? Moja koleżanka obgaduje mnie cały czas . Uważa że kopiuje jej styl (znowu ta sama sytuacja) z tym że teraz gorzej ma kontakt z osobą moich zainteresowań i prawdo podobnie do niego napisze o tym. No kurde już mam przejebane nie chcę sobie bardziej życia komplikować ale z nią to niemożliwe . obraża się za wszystko dosłownie juz nią rzygam ale cóż byle do weekendu choć lubię też środy,byle bo wakacji może tam się coś zdarzy jakiś przełom ... choć z moim fejsem to niemozliwe -.-
kto mi zrobi ?


A tak w ogóle jak tam u was ? Hope you are ok.
xoxo Niuku

piątek, 11 maja 2012

love love love love

No siemka <3 Dziś NOC FILMOWA w mojej szkole . Cieszy mnie to nie bedę spać i zamówimy pizzę i będzie genialnie :D . Nie wiem jakie filmy ale oby jakiś horror, komedia i romansidło . Hołpuję tylko że nie bedzie pewnej osoby w sumie rano się bałam ale teraz już mam olew nawet jeśli będzie to spoko :3.
czekam na na wakejszyn bo robię sobie blu her <3 albo przynajmniej ombre :D Oh life isn't so bad if you've got Annia and Gosia <3







xoxo Niuku 
http://www.facebook.com/IJakTuSieNieJaracTym btw like if you can <3

czwartek, 10 maja 2012

Szkoła -.-

Jezu jak ja nienawidzę szkoły -.-. Zaczynając na durnych testach np. dziś z techniki i jeszcze gościu mi gotowca zwinął -.- ale trudno kończąc na niektórych osobach których się boję ... o tym wam potem opowiem a teraz lece się uczyć na test z fizyki czyli po raz kolejny dupa -.-


żeby bez zdjęcia nie było macie Robin oraz Barney'a

środa, 9 maja 2012

Po kilku dniach nieobecności ... umysłowej ...

Siema :D Jak tam u was życie ? U mnie nie źle także nie narzekam. Mieliśmy 3 dni monitoringów <3 czyli wypadają 2 pierwsze lekcje :D Pierwszego dnia był z polskiego i historii + wos był łatwy dobrze poszedł. 2 dzień to matma -.- i przyrodnicze. Kurde to było bez żadnego sensu gdyż ponieważ 2 najprostsze zadania były najbardziej punktowane. Pozostałe jakas masakra. Choć przyrodnicze troche lepiej to i tak dupa. No ale bez załamki bo dziś był angielski i był to jeden z prostszych testów jakich kiedykolwiek pisałam był na 90 min spoko że skończyłam po 20 :D

No to żeby nie było bez zdjęcia to macie tylko się nie posrać (nigdy więcej nie będę tu wstawiać siebie )